torsdag 26 februari 2009

Kirrat och korrat

01.42 Fortfarande soffan i vardagsrummet
Sådär. Då var hela tidningen korrekturläst. Boccaccio är inte utläst men det kan faktiskt vänta till imorgon. Mina två egna artiklar får nog bli en produkt av en tidig morgon på kontoret. Men det rycker i skrivarnerven så det blir nog inget problem.

Nu är det stora frågan... Kan man sova med så här mycket Skånerost i kroppen?

I need shuteye now.

Tack Käre för detta klipp som tagit mig fnissandes genom denna sena kväll.

2 kommentarer:

chasybi sa...

Å, jag känner mig aningen oartig för att jag inte kommenterat här innan trots att jag tittat in i din fina(!) stuga lite då och då ett bra tag nu MEN desto större anledning att nu äntligen bara säga HEJ! Och vad fint du skriver Sara! Hoppas vi ses i framtiden snart :)

chasybi sa...

Öh glömde säga att det är Charlotta som sa det :) I fall att du inte förstod det.