måndag 14 april 2008

Jag har tydligen inget filter

Detta är mitt 131:a blogginlägg. Jag kan inte fatta att jag inte själv la märke till att jag gick över 100-strecket! Jag ska inte missa 150 det är ett som är säkert...

Kände mig redigt pratsam när jag studsade in på kontoret idag. Och det säger en hel del eftersom att jag normalt sätt också låter kakhålet tugga en del.
Inne på media satt David och Petrus och var ganska tysta som vanligt. Därför märktes det extra väl att jag inte var lika tyst.

Sara: Hur har det gått med tidningen David, fick du mailet från Emma eller hade din mailbox hunnit bli full, asså var är min sån där...nån har snott den...du hade snott den Petrus, där står den ju! Alla pennorna...för vi får se om den kan gå i tryck på onsdag, Milla sa nåt om kaffe, eller torsdag kanske, a den här veckan i alla fall...
Petrus *asgarvar, vevar med armarna och härmar mig*: Filter? Nää då! Hahaha!
David: Asså Sara...vill du ha svar eller vill du fortsätta prata?

ps. Vill också bara uppmärksamma omvärlden på att min kära väninna Emma har publicerat del 5 i bloggserien "Att kommunicera med män". Så sjukt, gripande, jätteroligt!

Inga kommentarer: