onsdag 23 april 2008

Sista turnén och lite mer Joel

Just nu är jag på turné i västra Sverige. Det är min sista turné för året och det kan man ju tänka sig att det skulle vara lite sorgligt. Det är det också men det kommer jag nog inte känna förräns om ett par veckor. Just nu är det praktiskt taget omöjligt att känna sorg för någonting för det är sådant underbart vårväder!


Isak kör Serafen.

Jag sitter brevid och njuter av vårsolen.

Det är lika bra att sitta bekvämt för det blir många mil...

On the Road...

På vägen till Nässjö körde vi förbi Brahe-hus. Det var solnedgång och fruktansvärt vackert.

Måste även lägga till något litet om gårdagens inlägg. När jag sa att Joel var smal menade jag alltså att han har en smal personlighet. En smal och djup personlighet. Hans person går inte på bredden, ut åt sidorna, utan den fortsätter framåt; smalt och djupt.
Oj, så poetiskt det låter...men ni fattar vad jag menar?

Inga kommentarer: