onsdag 18 juni 2008

FOTC FTW

Flight of the Conchords ska börja visas på SVT!! Ikväll visade de en av deras scenshower som lite uppvärmning. Ungefär tio minuter in i showen insåg jag att jag måste ju messa Persson och de andra FOTC-fansen på NG så att de inte missar denna historiska händelse. När jag satt där med mobilen i handen för att sätta de glada nyheterna i pränt ringde Persson - för att tipsa mig om scenshowen i fråga! :) Rolig slump. Samtalet blev dock kort eftersom att Bret & Jemaine sjöng "Think about it, think, think about it" och påkallade vår uppmärksamhet ur två TV-apparater; en i Bromölla och en i Gamleby.

Har du missat vad Flight Of The Conchords är för något? Kolla då in klippet nedan, det är från showen som gick på TV ikväll. Det råkar också vara det första FOTC-klippet jag någonsin såg:
Think about it, think, think about it

Inga kommentarer: