lördag 7 juni 2008

Serendipity

Såg precis filmen Serendipity.

Ser-en-dip-i-ty
The occourence and development of events by chance in a happy or beneficial way.


En alldeles förträffligt själskittlande film. Den började lite tveksamt men efter en halvtimme satt jag ganska förtrollad faktiskt - även om den var gloriously silly.
Det är en perfekt film att se med ett par romantiskt vemodiga tjejkompisar och ett stort paket chokladglass.

Trailern var skräp så se filmen direkt istället!
Här kommer de första två bitarna av filmen - resten hittar du enkelt på YouTube.

Serendipity (Om ödet får bestämma) del 1


Serendipity (Om ödet får bestämma) del 2

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej sara! ville bara säga att jag saknar dig och att jag läser din blogg för att jag saknar dig =).. hmm har jag glömt nåt nu.. ja just det ja! Har en tråkig regndag idag så jag sitter å kollar på nerdfighters hehe kraam!

Liina sa...

Den filmen gillar jag med. Har den på dvd om du vill låna... Eller du kanske föredrar youtube (eller har fått tag på dvdn nån annanstans =)
Hälsa på i min blogg =)
Lee-nah.blogspot.com =)