fredag 7 mars 2008

It's still my England

Hello, hello, hello! Wo-oh, wo-oh! Guess what?! I'm in England!
Hittills har vi varit i Plymouth, Port Talbot, Cardiff, Impington, Thetford, Cambridge, Norfolk, Norwich, Dereham och Oxford! Av alla dessa städer och orter hade jag bara varit i två innan (Plymouth och Oxford) vilket innebär att jag fått åtta nya namn på min "Besökta städer lista". Det är verkligen underbart att vara tillbaka. Jag lärde mig att älska Britain förra året, men jag var ändå rätt glad att få komma hem till Sverige igen. Nu när jag är tillbaka, efter ett antal månader hemma i Sverige, känns det som att kärleken har fått gro till sig lite i smyg - jag visste inte ens om det själv - och jag kommer på mig själv med att undra om jag skulle kunna bo här ett helt liv? Jag undrar verkligen, på riktigt.
It may be cold, damp and mouldy, but it's still my England.


Inga kommentarer: