tisdag 25 mars 2008

Så sanslöst nödigt.

Hummmm...
Klockan är 02.55 och jag är klarvaken. För sjuttielfte natten i rad.
Har jag tillslut blivit en nattuggla?

Seriöst jag skulle kunna tänka mig en joggingrunda nu! Eller kanske en film, en god bok eller o, o, o, jag känner för att laga mat! Jag känner inte för att äta den, bara laga. Hade jag varit i teamhuset nu hade den här impulsen kunna sättas till god användning (=märklig direktöversättning av "put to good use") i görandet av matlådor.
Istället sitter jag vid datorn, leker med iMovie och kollar vlogbrothers-klipp. Så himla onödigt. Och ändå så sanslöst nödigt.

Jag är pigg, pigg, pigg, pigg, pigg, pigg, pigg, pigg, pigg, pigg!!

1 kommentar:

JO sa...

Om jag är intresserad? Sa du Jane Austen? Jag föddes intresserad...

Hör av dig vet ja!