måndag 24 mars 2008

Kära Skrynkelnäsa

Kära Skrykelnäsa.

Jag skulle vilja välkomna dig speciellt som ny läsare av min blogg! Tack för alla kommentarer, jag trodde först att jag blivit spammad av något virus! ;P
Du skrev så mycket sött att jag bara var tvungen att ge dig ett hedersinlägg!
Tack för senast, det var verkligen trevligt i ordets absolut bästa bemärkelse. Allt annat som är trevligt får skämmas för den kvällen var trevlig på riktigt! Hemkärt, mysigt och ombonat á la Bea & Nadia.
Jag gör mycket gärna om det. Snart. :)

Massa kärlek
Sara Tysonnäsa

1 kommentar:

Anonym sa...

Haha hej :D haha jag är ett gulligt virus ;) gulligt att jag fått ett hedersinlägg :D haha nu är det bara ne bild som fattas :) Tjatar på mamma att hon ska gå in på din blogg men mamma + nya saker på datorn = inte så bra vänner :p haha men hon kommer lyckas inom en snar framtid ! :D hoho är du i uppsala eller hos far och bror`? Lots of Love NS