fredag 20 juli 2007

GE MIG RAST!!!

sitter i Golfshopen och är jätteilsk!! gripande greenfeegäster!! GRIPANDE GOLFARE!!
"jaha, e de bra me dig?" frågar de. NEEJ det är det inte! alla är ju så gripande otrevliga!!
golfare som förväntar sig att de får gå ut och spela trots att de inte är medlemmar någonstans (som man MÅSTE vara) och sedan blir skittjuriga för att jag inte släpper ut dem. så försöker de muta mig som att jag var nån himla maffia. och sedan beter de sig som att jag inte vet NÅGONTING utan att de bara är är världens översittare...aaargh ja bara babblar för jag är så arg!!
G E M I G R A S T ! ! !

idag känner jag för första gången på två somrar: this job sucks!

usch. var bara tvungen att skriva av mig lite. trodde nästan jag skulle klippa till någon.

2 kommentarer:

Sophia sa...

jag vet, jag vet inte vad jag ska ta mig till, jag måste få tag i boken nuuu. jag ska just ladda hem halvblosprinsen för att läsa den en andra gång nu. vad tycker du om snape? jag vägrar tro att han är ond, även fast han gjorde det han gjorde i halvblodsprinsen...

Sophia sa...

jag vet känslan. Nåt som alltid gjorde mig så HIMLA förbannad och irriterad var när det kom in älde män till mig på OK/Q8, tittade på mig och sa "finns det nån karl här?" och jag svarade "Nej, det får gå bra med mig, vad kan jag hjälpa dig med?" och så suckar det och säger "jag ska ha ett batteri till min bil, men jag får nog vänta tills det kommer en karl, för sånt kan väl inte du hjälpa mig med?" varför skulle jag som tjej/kvinna inte kunne slå upp i ett register vad han ska ha för batteri till en gammal volvo 740? i sånna bilar kan man stoppa in typ vad som hellst, nästan till och med duracell batterier, hehe! ;)