torsdag 5 juli 2007

men om det nu är jag...

Pulade mest i Golfshopen idag, det var inte så mycket folk. Filade på skyltningen av herrkläderna. Har satt upp en del bilder på en golfbana kallad Oakmont (den är aktuell för att årets US Open spelades där) plus bilder på kända svenska golfare som Jesper Parnevik, Fredric Jacobsson och Ernie Els. Kom även på en redigt snygg reklamslogan. Eller rättare sagt, jag vet inte om det är jag som kommit på det. Det kan vara så att jag hört det någonstans, någongång och nu tror att jag kommit på det. Men om det nu är jag som kommit på det borde jag nästan ta patent eller nåt o sälja det till Nike.
"Get your drive back."
Äkta golfarordlek. *solar sig*
Ja, den meningen klippte jag ut i svart, grovt papper och det pryder nu herrsektionen ovanför bildkollaget.


Ser nu fram emot en ledig helg. En hel fredag, lördag, söndag L E D I G... det känns som en livstid.

helgen:

Fredag
Låna Den nionde insikten på bibblan
Åk till stan och handla nödvändigheter samt liten gåva till vän som fyller år

Lördag
Rep inför söndagens möte (Linda ringde o frågade om jag kunde vara med och spela o sjunga. yey!)
Kalasfika

Söndag
Spela i kyrkan

2 kommentarer:

Sophia sa...

se om du kan ta patent på "get your drive back" ögonaböj Sara, jag skämtar inte! kram

Sophia sa...

saaaara var eeee du