lördag 16 juni 2007

ursäkt typ

läste igenom vad jag skrev igår och var inte nöjd. jag kände inte att jag lyckades förklara vad jag menade. jag försökte förklara men det blev fånigt på något sätt. ja, jag vet inte. jag ställde mig då frågan "Vill jag hålla på o ändra o redigera inläggen efter jag har publicerat dem bara för att jag tycker att jag sa eller uttryckte något fel eller vill jag behålla inläggen som de var när jag publicerade dem. Och därigenom hålla en så trogen bild som möjligt av vad jag tänkte just då?" jag bestämde mig för att det senare alternativet skulle få bli min princip. Så jag och ni får leva med det förra inlägget och ni får förlåta mig mitt något klumpiga uttryckssätt. eventuella klagomål skickas till
orkaklaga@gaogorvadduskaistallet.nu

slösade förresten precis bort två timmar på att kolla på "Den sista mohikanen". onödig film som var nästintill omöjlig att hänga med i. det var som att de försökte vara subtila, försökte vara den sortens film där man måste läsa mellan raderna för att helt förstå och uppskatta den. men det var gjort så klumpigt att det var laughable. den enkla melodin som hela soundtracket vilar på är dock vacker och det musikaliska intrycket är mäktigt.
men daniel, om du läser detta, jag förväntar mig två timmar tillbaka av dig. plus ränta. :P

kärlek
S

Inga kommentarer: